Τελευταία νέα

http://lefkimi.ionio.gr/cie/images/documents17/cie2017_Proc_OnLine/assets/logo.jpgΤα πρακτικά του Conference on Informatics in Education (Πληροφορική στην Εκπαίδευση) 2017

https://lc-www-live-s.legocdn.com/r/www/r/mindstorms/-/media/franchises/mindstorms 2014/robots/product_ev3erstorm_square.pngΈνα διαδικτυακό, ελεύθερο μάθημα για τη γνωριμία με την Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσω της εκμάθησης της ρομποτικής πλατφόρμας των Lego Mindstorms EV3. Σχεδιάστηκε με στόχο να δώσει τη δυνατότητα σε όποιον θέλει και κυρίως στους μαθητές, να γνωρίσουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός ρομπότ των Lego Mindstorms EV3 με όσο το δυνατόν πιο απλά και κατανοητά βήματα ενώ συμπεριλαμβάνονται και χειριστικά, έξυπνα τρικς ώστε να γίνει η παραπάνω διαδικασία ακόμα πιο εύκολη.

Περισσότερα

https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2017/10/banners-sid-2018-2.pngΟ διαγωνισμός είναι εμπνευσμένος από τη ζωή στην αρχαία Ελλάδα και αφορά στο πως το διαδίκτυο μπορεί να έχει θετική επίδραση στη ζωή του ανθρώπου και με ποιους τρόπους έχει διευκολύνει την καθημερινότητά του.

Περισσότερα

https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2017/09/ThetikoPeriexomenoUP.pngΤα παιδιά από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες ατομικά ή ομαδικά καλούνται να δημιουργήσουν υλικό που να αναδεικνύει το θετικό-ποιοτικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Ο διαγωνισμός αφορά στο πως το διαδίκτυο έχει θετική επίδραση στη ζωή μας και με ποιους τρόπους έχει διευκολύνει την καθημερινότητά μας.

Περισσότερα

http://cdn.thebest.gr/media/images/frontNews/mvihwelomq5a0d54e69df7c.jpgΤην τρίτη θέση παγκοσμίως και το χάλκινο μετάλλιο κατέλαβε η ομάδα SMARTBIRDS NEXT στην κατηγορία Open Elementary (Δημοτικό), με προπονητή τον κ. Παναγιώτη Βέρρα και τους μαθητές Λαμπροπούλου Εύα, Σουγλέρη Γεώργιο και Ρόδη Χαράλαμπο (44ο Δημοτικό Πατρών και Δημοτικό Νέου Σουλίου). Το πρωτάθλημα ρομποτικής πραγματοποιήθηκε στην Κόστα Ρίκα από τις 10 ως τις 12 Νοεμβρίου 2017. Για ένα τριήμερο, τα βλέμματα όλων στράφηκαν δικαίως στα παιδιά που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο κάθε κοινωνίας με το μέλλον της!

Περισσότερα

https://i1.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2017/08/media-literacy-logo.jpgΣε μια μία από τις δοκιμασίες που περιγράφονται στην μελέτη, σε μια εθνική αξιολόγηση μαθητών γυμνασίου που πραγματοποίησε το History Education Group στο Stanford University διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι από το 80% των μαθητών πίστευαν ότι καταχωρήσεις που είχαν την ετικέτα “χορηγούμενο περιεχόμενο” (“sponsored content” – δηλαδή, διαφημίσεις), αποτελούν μια αξιόπιστη πηγή για αμερόληπτη ενημέρωση. Εδώ το πρόβλημα είναι -τουλάχιστον- διπλό: αφενός αδυναμία κριτικής αξιολόγησης της πηγής, αφετέρου λειτουργική αδυναμία να κατανοήσουν σωστά το νόημα των  λέξεων ή/και να χρησιμοποιήσουν παραγωγικά τα χαρακτηριστικά του μέσου (με απλά λόγια, δεν ήξεραν ή δεν μπορούσαν να συμπεράνουν τι σημαίνει “sponsored content” ούτε σκέφτηκαν ότι υπάρχουν online διαφημίσεις και οι διαφημίσεις δεν είναι ακριβώς… πραγματικότητα).

Περισσότερα

http://www.digifest.info/_/rsrc/1505905444266/config/logo_mathitiko_festival_2018_1.jpg.1505905444096.jpgΤο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.

Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

Περισσότερα

https://i2.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2016/10/graphics.pngΗ Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού πραγματοποιείται για 5η συνεχόμενη χρονιά από 7 έως 22 Οκτωβρίου 2017. Εκατομμύρια παιδιά, νέοι, ενήλικες, γονείς, εκπαιδευτικοί, επιχειρηματίες και φορείς χάραξης πολιτικής ενώνουν τις προσπάθειές τους, και συμμετέχουν σε μαζικές εκδηλώσεις και θα παρακολουθήσουν μαθήματα σε όλη την Ευρώπη με σκοπό την εκμάθηση προγραμματισμού Η/Υ.

Περισσότερα

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2016/10/Astro_Pi_logo_small.jpgH European Space Agency,  προσκαλεί ομάδες μαθητών μέχρι και 19 χρονών,  να συμμετέχουν στον δεύτερο ευρωπαϊκό διαγωνισμό Astro Pi και να δουν τα πειράματά τους εκτελούνται στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό!

AstroPi_Logo_v5Το Astro Pi είναι το όνομα ενός μικρού υπολογιστή που αναπτύχθηκε από το Ίδρυμα Raspberry Pi, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Διαστήματος  του Ηνωμένου Βασιλείου και της ESA.
Υπάρχουν δύο πολύ ιδιαίτερα boards Astro Pi. Τα ονόματά τους είναι Ed και Izzy, έχουν πιστοποιηθεί για διαστημικές πτήσεις και βρίσκονται ήδη στον ISS για να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές.

Ο φετινός διαγωνισμός περιλαμβάνει μια ολοκαίνουργια μη ανταγωνιστική αποστολή,  για μαθητές μέχρι 14 ετών, στην οποία εγγυημένα θα τρέξει ο κώδικα τους στο ISS για 30 δευτερόλεπτα!

Περισσότερα

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2017/10/pdp_logo30.jpgΟ Πανελλήνιος (Μαθητικός) Διαγωνισμός Πληροφορικής (ΠΔΠ) διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) , τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠΠΕΘ) και αποτελεί το Εθνικό σκέλος της Διεθνούς Ολυμπιάδας Πληροφορικής που διεξάγεται κατ’ έτος υπό την αιγίδα της UNESCO. Η διεξαγωγή του γίνεται με τη συνεργασία Σχολών και Τμημάτων Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής των Ελληνικών Πανεπιστημίων και Τμημάτων Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων των ΑΤΕΙ.

Περισσότερα

https://eellak.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/23/2017/10/6290270129_74eef94d8f_b.jpgΣτο πλαίσιο των δράσεων του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ, www.eellak.gr) για την διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν τις ανοιχτές τεχνολογίες έχει ξεκινήσει από τον Μάιο η δράση Code+Create. Το code+create αφορά μαθήματα προγραμματισμού, ρομποτικής, τρισδιαστάτης εκτύπωσης, σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά και δικτυακούς τόπους τα οποία απευθύνονταν σε παιδιά ηλικίας 15-18. Τα τμήματα που δημιουργήθηκαν είναι μικτά με εφήβους από την Ελλάδα και πρόσφυγες/μετανάστες. Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να συνεργαστούν για μια κοινή εμπειρία μάθησης και να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, οι οποίες είναι απαραίτητες για όλους τους νέους τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η δράση αυτή συνεχίζεται στην Αθήνα και τον Νοέμβριο όπου ξεκινά με καινούργιους μαθητές και μαθήματα.

Στο πλαίσιο αυτό αναζητούμε συνεργάτες για την παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτών για τα εξής μαθήματα*:

    Introduction to 3D printing, robotics and IoT applications  

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 24 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 15 – 18 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για τέσσερις εβδομάδες

    Introductory Python programming

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 24 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 15 – 18 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για τέσσερις εβδομάδες

    Use of LibreOffice for an office automation environment

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 48 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 18 – 24 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για οκτώ εβδομάδες

    Digital Content Production and Web Design

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 48 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 18 – 24 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για οκτώ εβδομάδες

Περισσότερα