Τελευταία νέα

https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/images/sima.gif«... Συντονιστές, εμπειρογνώμονες και εκπονητές προγραμμάτων σπουδών έως 15/2/2019...»

Εδώ

http://online.fliphtml5.com/absh/swqq/files/large/1.jpg«... Μαρία Σκιαδέλλη: Με αφορμή την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του Scratch 3.0, δημοσιεύω μια παλιότερη δουλειά μου στα πλαίσια του έργου Open Discovery Space της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Η δουλειά αυτή δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη συμβολή και ενθάρρυνση του εκλιπόντα και αγαπητού συναδέλφου μας Γιώργου Παπαδόπουλου, στη μνήμη του οποίου και την αφιερώνω...»

Βιβλίο Μαθητή

Βιβλίο Εκπαιδευτικού

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2019/01/logo8.jpgΤο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», θα πραγματοποιηθεί στις 12, 13, 14 Απριλίου 2019, στην Ρόδο.

Περισσότερα

https://img.huffingtonpost.com/asset/5c0f80562200001e07de53a6.jpegΤο πιο σύντομο ανέκδοτο στην αγορά εργασίας είναι «άνεργος προγραμματιστής», δήλωσε ο Βύρων Νικολαΐδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PeopleCert και πρόεδρος του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Ενώσεων Επαγγελματιών Πληροφορικής (CEPIS), σε γεύμα τη Δευτέρα στην Αθήνα.

Περισσότερα

https://bebras.gr/wp-content/uploads/2018/11/00GR_LOGO_2018_2019-e1545224291348.pngΟ διαγωνισμός Bebras® (προφέρεται «Μπέμπρας» και σημαίνει «Κάστορας» στα Λιθουανικά) ξεκίνησε το 2003 ως ιδέα της Καθηγήτριας Valentina Dagiene του University of Vilnius της Λιθουανίας και υλοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2006.
Ο διαγωνισμός «Κάστορας» αποτελεί, σήμερα, μια διεθνή πρωτοβουλία της ομώνυμης κοινότητας (Bebras®), με σκοπό την προώθηση της Πληροφορικής (ή Επιστήμης των Υπολογιστών) και της Υπολογιστικής Σκέψης μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών όλων των ηλικιών.

Για εξάσκηση πατήστε εδώ.

Περισσότερα

https://i0.wp.com/wrohellas.gr/wp-content/uploads/2018/11/46295708_1090115101113227_4261328205899628544_n-1.jpg?w=951&ssl=1Με δύο ελληνικές ομάδες να κατακτούν την 4η θέση στην παγκόσμια κατάταξη και άλλες σημαντικές διακρίσεις έληξε ο φετινός Τελικός της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής World Robot Olympiad.

Περισσότερα

https://img.huffingtonpost.com/asset/5bc6306c2400002f0257943c.jpeg?ops=scalefit_960_noupscaleΗ ομάδα Zephyrus II, αποτελούμενη από μαθητές και καθηγητές, κατάφερε να κερδίσει το ειδικό βραβείο Fusion(Jet) στο EUCYS 2018 στο Δουβλίνο, χάρη στο καινοτόμο αλεξίπτωτο πλαγιάς που κατασκεύασαν.

Περισσότερα

http://www.digifest.info/images/yootheme/home-ticket.pngΤο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.

Περισσότερα

https://img.huffingtonpost.com/asset/5ba554912500009400374cbb.jpeg?cache=bA6O7sq2eH&ops=scalefit_960_noupscale«Τα Τρίκαλα είναι η μοναδική ελληνική πόλη που προμηθεύει τους μαθητές των -120- σχολείων με Lego και ρομποτικά κιτ Rasberty Pi, μέσω του e-Trikala, της αμιγώς δημοτικής εταιρίας που ιδρύθηκε το 2008 με σκοπό να χρηματοδοτεί την τοπική καινοτομία», έγραφε ο Guardian. Και μίλησε με τον εκπαιδευτικό που έστησε την... ομάδα που κερδίζει, τον καθηγητή Πληροφορικής, Βασίλη Σπάχο από το 7ο Λύκειο Τρικάλων. Είναι ο υπεύθυνος για το εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής και ο άνθρωπος που βοήθησε τα παιδιά να διακριθούν σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η HuffPost Greece μίλησε με τον κ. Σπάχο για τα επιτεύγματα των παιδιών αυτών, τους ορίζοντες που τους ανοίγει η εκπαιδευτική ρομποτική στη μάθηση αλλά και πόσο εύκολο είναι να μπει η εκπαιδευτική ρομποτική σε κάθε σχολείο της χώρας.

Περισσότερα

https://i2.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2018/02/logo-edu2-1.pngΣτις 15/12 λήγει η προθεσμία υποβολής των προτάσεων συμμετοχής στο Διαγωνισμό Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών και από τις τις 16/12 θα ξεκινήσει η πρώτη αξιολόγηση των προτάσεων.
Για τη διοργάνωση του Διαγωνισμού θα συγκροτηθεί Επιτροπή Αξιολόγησης, η οποία θα έχει τις εξής αρμοδιότητες:
Να ελέγχει τις προτάσεις των συμμετεχόντων σχολείων αν καλύπτουν τους όρους του διαγωνισμού, ώστε να αποκλείσει από τον διαγωνισμό όσες αντιτίθενται με τους παραπάνω όρους (χρήση closed source hardware- ή closed source κώδικα).
Θα είναι υπεύθυνη για την αξιολόγηση όλων των προτάσεων.
Με σκοπό τη μέγιστη δυνατή διαφάνεια και την αξιολόγηση κάθε προσπάθειας, η επιτροπή θα μελετήσει, αξιολογήσει και θα προκρίνει τις προτάσεις από κάθε κατηγορία που διακρίνονται για την δημιουργικότητα, την έμπνευση, την ποιότητα, την πληρότητα, αλλά και τη γενικότερη σημασία τους στην εκπαίδευση.
Κάθε αίτηση θα βαθμολογηθεί ανεξάρτητα από δύο αξιολογητές, ο μέσος όρος των δύο βαθμών καθορίζει την τελική κατάταξη της αίτησης. Σε περίπτωση που η απόκλιση της βαθμολογίας των δύο αξιολογητών είναι μεγαλύτερη του 25%, η αίτηση θα αξιολογείται από τρίτο αξιολογητή και η τελική βαθμολογία της αίτησης, θα προκύπτει από το μέσο όρο των δύο εγγύτερων από τους τρεις βαθμούς.
Στην Επιτροπή Αξιολόγησης δεν μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από σχολεία που έχουν υποβάλλει προτάσεις.
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο μητρώο αξιολογητών του διαγωνισμού συμπληρώστε τα στοιχεία σας σε αυτή τη φόρμα