Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του Σχεδίου Νόμου "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις", το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο το θέμα της πρόσβασης των υποψηφίων σε Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής. Δυστυχώς, από την 2016 έως σήμερα ακολουθούμενη εκπαιδευτική πολιτική, στην Ο.Π. Θετικών Σπουδών εντάσσονταν κλασσικά τμήματα Πληροφορικής (που ανήκουν στην Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) αλλά και τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής (Ηλεκτρολόγοι, Μηχανικοί Πληροφορικής, Μηχανικοί Η/Υ, Μηχανικοί Πληροφορικής & Επικοινωνίας Συστημάτων, Ηλεκτρονικοί και Αυτοματισμού).
Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 και από ώρα 19:30 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.
Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:
- Επιμόρφωση στη Δημιουργία και Βαθμολόγηση των Ασκήσεων και των Εργασιών στην
Ηλεκτρονική Τάξη του Π.Σ.Δ. (e-class)
- Πρόγραμμα Σπουδών
Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή τον ορισμό από το Ι.Ε.Π. των Εποπτών για την υποστήριξη της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η Π.Ε.ΚΑ.Π. απέστειλε αίτημα πραγματοποίησης διαδικτυακής συνάντησης με τους υπεύθυνους των αντικειμένων της Πληροφορικής. To αίτημα έγινε αποδεκτό και σκοπός της συνάντησης θα είναι η κατάθεση προτάσεων και ανάπτυξη των θέσεων της Ένωσής μας για τη Διδασκαλία και Διδακτική της Πληροφορικής στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.
Αθήνα, 31 Δεκεμβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 22 Δεκεμβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από τις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, αλλά και την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων εργαζομένων έως τις 30/6/2021 (Νόμος 4756/2020 - Άρθρο 72), αποφάσισε την αναβολή της Εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης και των Αρχαιρεσιών της Ένωσης, που είχαν προγραμματιστεί για το μήνα Δεκέμβριο.
Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής των παραπάνω διαδικασιών θα εξαρτηθεί από την πορεία του ιού στη χώρα μας και θα ανακοινωθεί με σχετικό Δελτίο Τύπου, ενώ θα αποσταλεί προς ενημέρωση σε όλα τα τακτικά μέλη μας.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
Κατεβάστε σε PDF
Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο, την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.
Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:
- Επιμόρφωση στις λειτουργίες Breakout Sessions, Polling της Webex της Cisco και εφαρμογή τους στο Netiquette μιας συνεδρίασης
- Πρόγραμμα Σπουδών
- Εκπαιδευτικά Λογισμικά
- Διδακτικά Σενάρια
- Πρόγραμμα Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης ΤΠΕ και
- Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής.
Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:
Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο, την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.
Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:
- Πρόγραμμα Σπουδών
- Οδηγίες Διδασκαλίας και Διδακτέα Ύλη μαθήματος Τ.Π.Ε.
- Διδακτικά Εγχειρίδια και Σενάρια
Αθήνα, 31 Ιουλίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Προτάσεις για την ενίσχυση του Πληροφορικού Γραμματισμού
Με αφορμή τη δημοσίευση των βασικών σημείων της έκθεσής της «Επιτροπής Πισσαρίδη» για την ανάπτυξη της οικονομίας, η Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο τις προτάσεις της για την ενίσχυση του Πληροφορικού Γραμματισμού στο Ελληνικό σχολείο. Η εν λόγω έκθεση επισημαίνει, μεταξύ άλλων, την ανάγκη εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και προώθησης της τεχνολογίας αιχμής, της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης. Σήμερα όμως στο εκπαιδευτικό σύστημα, ενώ παρατηρείται σημαντική αύξηση των ωρών διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις τελευταίες Υπουργικές Αποφάσεις (ΦΕΚ 2265/Β/12-06-2020 & ΦΕΚ 2338/Β/15-06-2020), εντούτοις απαιτούνται αρκετά βήματα ακόμη για την ενδυνάμωση και καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών.
Η Ένωση μας, από τον Νοέμβριο του 2019 (ΑΠ 12/28-11-2019), έχει καταθέσει στο Υ.ΠΑΙ.Θ. ολοκληρωμένο υπόμνημα θέσεων για την ουσιαστική αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας αλλά και των ψηφιακών υποδομών των σχολείων. Συνοπτικά έχουμε προτείνει τα κάτωθι (αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα).
Πρόσβαση στα Α.Ε.Ι.
Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή ως προς το επιστημονικό τους πεδίο) των Α.Ε.Ι.