Αθήνα, 24 Νοεμβρίου 2016

Αρ. Πρωτ.: 32

Προς:

    κ. Κων/νο Γαβρόγλου

Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων

Θέμα: Αίτημα για ενημερωτική συνάντηση

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων σας ως Υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια και εύχεται εκ μέρους όλων των συναδέλφων εκπαιδευτικών Πληροφορικής, κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο σας, καθώς αναλαμβάνετε αυτή την καίρια θέση ευθύνης, σε μια τόσο κρίσιμη για την Ελληνική Παιδεία και Κοινωνία περίοδο. Ευελπιστώντας στη γόνιμη και ουσιαστική συνεργασία μαζί σας, σε θέματα που άπτονται της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, θα επιθυμούσαμε να έχουμε ενημερωτική συνάντηση μαζί σας, προκειμένου να συζητηθούν εκτενώς τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Κλάδος ΠΕ19/20.

Συνοψίζοντας τα επείγοντα ζητήματα που απασχολούν τους χιλιάδες καθηγητές Πληροφορικής και μπορούν να επιλυθούν ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, προτείνουμε τα κάτωθι:

  • Νομοθετική ρύθμιση για τη Μοριοδότηση ΤΠΕ επιπέδου Ι
  • Ενοποίηση Κλάδου ΠΕ19/20
  • Θεσμοθέτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Γνώσεων και Δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ
  • Εφαρμογή του Πιλοτικού Προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο Δημοτικό
  • Εφαρμογή του Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών στο Γυμνάσιο
  • Αύξηση ωρών των μαθημάτων Πληροφορικής Γενικής Παιδείας στο Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο
  • Δυνατότητα επιλογής των υποψηφίων, της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, του μαθήματος Πληροφορικής για την εισαγωγή στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους
  • Διόρθωση της στρέβλωσης που ισχύει μόνο στα εργαστηριακά μαθήματα του Τομέα Πληροφορικής, όσον αφορά τον ελάχιστο αριθμό μαθητών για συνδιδασκαλία

Είμαστε στη διάθεσή σας για τον καθορισμό της συνάντησης και για την κατάθεση ολοκληρωμένων και τεκμηριωμένων θέσεων σχετικά με το μέλλον της Πληροφορικής Παιδείας στο Ελληνικό Σχολέιο.

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.,

Ο Πρόεδρος

Νίκος Σκίκος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Στέφανος Παπαλέξης

Κατεβάστε σε PDF