Αθήνα, 26 Ιουνίου 2019

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

 

 

ΓΕ.Λ.

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)

 

Τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας, χωρίς προβλήματα στη διατύπωση και κάλυπταν ευρύ φάσμα της ύλης (θεωρητικό και πρακτικό μέρος). Συγκεκριμένα το θέμα Α και το θέμα Β ήταν θεωρητικά θέματα, που αντιμετωπίζονταν σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και στηρίζονταν στην κατανόηση της ύλης. Μόνο το ερώτημα Α2 απαιτούσε ακριβή αποστήθιση θεωρίας του σχολικού βιβλίου. Το Θέμα Γ και το θέμα Δ αντιμετωπίζονταν ικανοποιητικά και από τον μέτρια διαβασμένο/η μαθητή/τρια, αρκεί ο/η μαθητής/τρια να είχε κατανοήσει τον τρόπο αντιμετώπισης των ασκήσεων του μαθήματος.

Συνολικά τα θέματα απαιτούσαν:

1) Μελέτη του υλικού του σχολικού βιβλίου (θεωρία και ασκήσεις),

2) Σφαιρική εμπέδωση της ύλης,

3) Πολύ προσεκτική και λεπτομερειακή ανάγνωση των εκφωνήσεων των θεμάτων, οι οποίες ήταν ξεκάθαρα διατυπωμένες ως προς τα δεδομένα αλλά και ως προς τα ζητούμενα των προβλημάτων που διατύπωναν, και

4) Καλλιέργεια της λογικής σκέψης του/της μαθητή/τριας σε όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

ΕΠΑ.Λ.

Προγραμματισμός Υπολογιστών

 

Τα θέματα κάλυπταν ευρύ φάσμα της εξεταζόμενης ύλης και ήταν σαφή. Χαρακτηρίζονται ως πολλά και απαιτητικά και οι μαθητές χρειαζόντουσαν αρκετό χρόνο για την επίλυσή τους. Απευθύνονταν σε υποψηφίους καλά προετοιμασμένους, που είχαν μελετήσει συστηματικά, τόσο το βιβλίο όσο και το υπόλοιπο συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν από τους μαθητές στην επίλυση του Δ θέματος, λόγω της απαιτητικότητας του σε σχέση με τον μεγάλο όγκο ζητούμενων αποτελεσμάτων.

 

Δίκτυα Υπολογιστών

Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της εξεταζόμενης ύλης του μαθήματος και ήταν σαφή. Χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά και απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν από τους μαθητές στα θέματα ανάπτυξης, που κάλυπταν το 25% της συνολικής βαθμολογίας.

 

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλά αποτελέσματα.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF