ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Εξορθολογισμός Ύλης μαθήματος Τ.Π.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 6 Φεβρουαρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εξορθολογισμός Ύλης μαθήματος Τ.Π.Ε.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 23/30-6-2016 απόφαση του Ι.Ε.Π. συγκροτήθηκαν Επιτροπές με ειδικούς επιστήμονες, με σκοπό την υποβολή προτάσεων για αναμόρφωση και εξορθολογισμό της ύλης όλων των διδασκόμενων μαθημάτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η μοναδική πρόταση για εξορθολογισμό της ύλης μαθήματος που δεν εγκρίθηκε από το Ι.Ε.Π, είναι η πρόταση της επιτροπής για το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) που διδάσκεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, λόγω αντιδράσεων μικρής μερίδας Πανεπιστημιακών καθηγητών επειδή το νέο πρόγραμμα σπουδών ήταν «πολύ υπέρ της Πληροφορικής», σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας. Επιπλέον το Ι.Ε.Π., παρακάμπτοντας την αρμόδια επιτροπή του μαθήματος Τ.Π.Ε. και αγνοώντας τους σχολικούς συμβούλους Πληροφορικής που απέστειλαν σχετική επιστολή (1/10/2016), προέβη σε αλλαγή της προτεινόμενης αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της ύλης και απέστειλε το νέο τροποποιημένο κείμενο οδηγιών διδασκαλίας του μαθήματος προς στις σχολικές μονάδες, στις 28/12/2016 (Φ20/1835/222136/Δ1).

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. επεξεργάστηκε το νέο κείμενο οδηγιών που τελικώς υιοθετήθηκε από το Ι.Ε.Π. και σημειώνει τα ακόλουθα:

  • Το Ι.Ε.Π. προχώρησε αυθαίρετα και αποσπασματικά σε αλλαγές επί της προτεινόμενης αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε., παρά την ομόφωνη εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής η οποία αποτελούνταν από ειδικούς επιστήμονες (Πρόεδρος καθηγητής Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης και μέλη εκπαιδευτικοί και σχολικοί σύμβουλοι Πληροφορικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης).
  • Με τις αλλαγές που έκανε το Ι.Ε.Π. επί της προτεινόμενης αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε. αφαιρέθηκαν ή μειώθηκαν διδακτικές ενότητες που εισήγαγαν τους μαθητές στην υπολογιστική σκέψη ή αφορούσαν σε προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και συσκευών. Οι αλλαγές αυτές, υπονομεύουν τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος και υποβαθμίζουν το ίδιο το γνωστικό αντικείμενο.
  • Δημιουργείται διδακτικό-μαθησιακό έλλειμμα στους μαθητές, αφού το αναμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής του Γυμνασίου προϋποθέτει ότι οι μαθητές του δημοτικού έχουν παρακολουθήσει το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος Τ.Π.Ε., όπως το εισηγήθηκε η αρμόδια επιτροπή και όχι κάποιο άλλο πρόγραμμα σπουδών.

Read more: Εξορθολογισμός Ύλης μαθήματος Τ.Π.Ε. - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ημερίδα Αποτίμησης Δράσεων «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής - Ώρα του Κώδικα»

Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ημερίδα Αποτίμησης Δράσεων «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής - Ώρα του Κώδικα»

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) διοργανώνει Ημερίδα Αποτίμησης των δράσεων για την «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού» (http://codeweek.eu) που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας από 15 έως 23 Οκτωβρίου 2016 και για την «Ώρα του Κώδικα» (http://hourofcode.com) που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας από 5 έως 11 Δεκεμβρίου 2016. Η Ημερίδα θα λάβει χώρα την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017 και από ώρα 15:00 έως 19:00, στην Αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του Υπουργείου Παιδείας. Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Βασικοί άξονες της Ημερίδας είναι:

- η αποτίμηση των δράσεων που υλοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τον Οκτώβριο και Δεκέμβριο του 2016,

- η προώθηση τη δημιουργικότητας μέσω του προγραμματισμού,

- η εκτίμηση της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα τέτοιων παρεμβάσεων στη σχολική ζωή και

- η ανάδειξη της συμβολής του προγραμματισμού στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

Εισηγητές θα είναι Πανεπιστημιακοί, Σχολικοί Σύμβουλοι και Καθηγητές Πληροφορικής. Το Πρόγραμμα της Ημερίδας θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής

 

Αθήνα, 24 Οκτωβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Στερεάς Ελλάδας πρόκειται να διοργανώσουν σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική με έδρα τη Λαμία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής με έδρα τη Λαμία (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας) και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού με έδρα τη Χαλκίδα (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας), το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις».

Το συνέδριο θα διεξαχθεί από 5 έως 7 Μαΐου 2017 στην πόλη της Χαλκίδας και στόχος του είναι να ενθαρρύνει και να προωθήσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ εκπαιδευτικών της Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και ερευνητών και γενικότερα όλων όσων ενδιαφέρονται για τα ζητήματα της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Λεπτομέρειες για τις ημερομηνίες και οδηγίες για τη συγγραφή και υποβολή των εργασιών, θα δοθούν κατά την 1η Ανακοίνωση του συνεδρίου.

Υπεύθυνοι της διοργάνωσης είναι οι:

Σκίκος Νικόλαος, Πρόεδρος Π.Ε.ΚΑ.Π., Υπεύθυνος Συντονιστικής Επιτροπής

Κωτσάκης Σταύρος, Αντιπρόεδρος Π.Ε.ΚΑ.Π., Υπεύθυνος Επιστημονικής Επιτροπής

Παπαλέξης Στέφανος, Γενικός Γραμματέας Π.Ε.ΚΑ.Π, Υπεύθυνος Οργανωτικής Επιτροπής

Καραλιοπούλου Μαργαρίτα, Μέλος Δ.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π., Υπεύθυνη Επιτροπής Κριτών

Αράπογλου Αριστείδης, Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εύβοιας, Υπεύθυνος Επιτροπής Υποστήριξης

 

 

Κατεβάστε σε PDF

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Υποβάθμιση Ειδικοτήτων Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ.

Αθήνα, 24Οκτωβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Υποβάθμιση Ειδικοτήτων Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ.

Σύμφωνα με την Αρ. Πρωτ. Φ6/160716/Δ4/29.09.2016 απόφαση του Υπουργείου Παιδείας καθορίστηκε ως εξεταστέα ύλη του Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος «Δίκτυα Υπολογιστών», των ειδικοτήτων Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής, Τεχνικός Η/Υ & Δικτύων Η/Υ και Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού, ύλη διαφορετική από την αντίστοιχη διδακτέα ύλη που καλύπτει επιστημονικά και επαγγελματικά τους αποφοίτους των ειδικοτήτων. Η απόφαση αυτή αποτελεί μία πολύ αρνητική εξέλιξη για τις ειδικότητες του Τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑ.Λ.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. ήδη από τις αρχές του Σεπτεμβρίου, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Διευθυντή Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ. όπου και ενημερώθηκε ότι η διδακτέα-εξεταστέα ύλη του τετράωρου μαθήματος «Δίκτυα Υπολογιστών» των ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής, η οποία κατατέθηκε από τους Συμβούλους του Ι.Ε.Π. προς το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., θα παραμείνει ως διδακτέα ύλη και μόνο ένα τμήμα της θα αποτελέσει την εξεταστέα του μαθήματος. Η αιτιολόγηση που δόθηκε ήταν ότι επρόκειτο η εξεταστέα ύλη να είναι ίδια με αυτή του Πανελλαδικώς εξεταζόμενου τρίωρου μαθήματος «Τεχνολογία Δικτύων και Επικοινωνιών» των ειδικοτήτων Τεχνικός Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Τεχνικός Δικτύων & Τηλεπικοινωνιών του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού των  ΕΠΑ.Λ. Το προεδρείο της Π.Ε.ΚΑ.Π. διαφώνησε με τις προωθούμενες αλλαγές και διατύπωσε τις πάγιες θέσεις του Κλάδου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση (αυτόνομος Τομέας Πληροφορικής, διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής από εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20 κ.α.).

Read more: Υποβάθμιση Ειδικοτήτων Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ.

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2016

Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2016

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2016, η οποία πραγματοποιείται από 15 έως και 23 Οκτωβρίου 2016, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), καλεί τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20 που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, να συμμετάσχουν ενεργά με αντίστοιχες δράσεις στο πλαίσιο των μαθημάτων τους. Οι δραστηριότητες ανάπτυξης κώδικα σε διάφορες γλώσσες και περιβάλλοντα, προτείνεται να υλοποιηθούν στα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής, με την καθοδήγηση των Σχολικών Συμβούλων αλλά και σε συνεργασία με τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. της κάθε περιοχής.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού ξεκίνησε το 2013 με βασικό στόχο την προώθηση της δημιουργικότητας μέσω του προγραμματισμού και της ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων. Αποτελεί πρωτοβουλία που φέρνει την κωδικοποίηση και τον τεχνολογικό αλφαβητισμό πιο κοντά σε όλους τους πολίτες, με έναν τρόπο ελκυστικό, κατανοητό και ευχάριστο. Το 2015 46 χώρες έλαβαν μέρος και συμμετείχαν 570.000 άνθρωποι σε 7.600 εκδηλώσεις εκμάθησης κώδικα. Η Π.Ε.ΚΑ.Π., όπως έγινε και την προηγούμενη χρονιά, πρόκειται να διοργανώσει τον Φεβρουάριο Ημερίδα Αποτίμησης των δράσεων που υλοποιήθηκαν, προκειμένου να αναδείξει την αναγκαιότητα του προγραμματισμού και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε σε  PDF

Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

Αθήνα, 5 Οκτωβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Καταγγελία για σκόπιμες και  μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

Σύμφωνα με την Επιστολή των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής προς το Ι.Ε.Π. (1/10/2016), η μοναδική πρόταση  για τον εξορθολογισμό της ύλης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που δεν εγκρίθηκε, αφορά την  Επιτροπή για την ύλη του μαθήματος Πληροφορικής – Τ.Π.Ε. το οποίο διδάσκεται στα Δημοτικά Σχολεία. Hεπίσημη αιτιολόγηση είναι οι αντιδράσεις Πανεπιστημιακών Καθηγητών Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι οποίοι θεώρησαν ότι η πρόταση ήταν «πολύ υπέρ της Πληροφορικής». Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), καταγγέλλει ως μεθοδευμένες τις ενέργειες αυτές από το Ι.Ε.Π., με σκοπό να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της πρότασης της Επιτροπής και να αλλάξουν οι παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι του μαθήματος, προκειμένου να μην απαιτείται εκπαιδευτικός Πληροφορικής για τη διδασκαλία του. Εκφράζει δε, την έντονη διαμαρτυρία της για την απαράδεκτη στάση που τηρεί το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. αλλά και την αποφασιστικότητά να αντιμετωπίσει τέτοιου είδουςπρακτικές.

Η Ένωσή μας, από τον Ιούλιο, με σχετικό Δελτίο Τύπου (7/7/2016) και με αφορμή τη συγκρότηση της παραπάνω Επιτροπής είχε επισημάνει, μεταξύ άλλων,  ότι είναι απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε. αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20, για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού. Καλούμε τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. κ. Γ. Κουζέλη, να δημοσιοποιήσει άμεσα:

-          Τα μέλη της Επιτροπής εξορθολογισμού ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε.

-          Την πρόταση  της Επιτροπής εξορθολογισμού ύλης του μαθήματος Τ.Π.Ε.

-          Το απόσπασμα του Πρακτικού της σχετικής συνεδρίασης του Δ.Σ. για το μάθημα Τ.Π.Ε.

Τέλος, η Π.Ε.ΚΑ.Π. δηλώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι θα αναλάβει όλες τις νομικές πρωτοβουλίες που προβλέπονται, ώστε να διασφαλίσει τα δικαιώματα των Καθηγητών Πληροφορικής και το κύρος της Επιστήμης των Υπολογιστών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε σε PDF

Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ για τη στοχοποίηση των Καθηγητών Πληροφορικής

Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ για τη στοχοποίηση των Καθηγητών Πληροφορικής

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει τη νέα προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Μετά από τη μείωση των ωρών στο Δημοτικό Σχολείο και την κατάργηση της 3ώρης εργαστηριακής απασχόλησης που ψηφίστηκε στο τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς από την κυβερνητική πλειοψηφία, ο Υπουργός Παιδείας αποφασίζει ξαφνικά να αλλάξει τις «Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α ́ και Β ́ τάξης Γενικού Λυκείου και Α ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου».

Με την Υ.Α. 152929/Δ2/19-9-2016, από το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στους συναδέλφους που υπηρετούν στα Γενικά Λύκεια. Υπενθυμίζουμε ότι η παραπάνω ρύθμιση ίσχυε από το σχολικό έτος 2013–2014, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσής μας. Θεωρούσαμε τότε και υποστηρίζουμε σήμερα, ότι ο καινοτόμος θεσμός των Ερευνητικών Εργασιών δε μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα, αν δεν εμπλακούν ενεργά τα σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20 σε αυτά, με διακριτό τρόπο. Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί τα μέλη της σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., τη Δευτέρα 26/9/2016 και ώρα 13:00, προκειμένου να σταματήσουμε όλοι μαζί τη διαλυτική για την Πληροφορική πολιτική, που ακολουθεί ο Υπουργός Παιδείας και οι σύμβουλοί του.      

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε σε pdf

Κριτήρια και Διαδικασία Επιλογής Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ.- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κριτήρια και Διαδικασία Επιλογής Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ.

Σύμφωνα με την Αρ. Πρωτ. 4259/221/01.09.2016 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την επιλογή ωρομίσθιων εκπαιδευτών για τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και τις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.), οι οποίες αφορούν πληθώρα ειδικοτήτων Πληροφορικής και ως εκ τούτου συμμετέχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19/20 Πληροφορικής του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Η  επιλογή  των  ωρομισθίων  εκπαιδευτών γίνεται σύμφωνα  με  τα  κριτήρια  και  τη μοριοδότηση των κριτηρίων όπως αυτά ορίστηκαν στην με Αρ. Πρωτ. Κ1/122418/29-08-2016 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.). Με την απόφαση αυτή, για πρώτη φορά, τοποθετούνται στο τέλος των πινάκων αξιολόγησης όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανατρέποντας όσα ίσχυαν επί σειρά ετών. Έτσι η εν λόγω απόφαση ενώ μοριοδοτεί τίτλους σπουδών, διδακτική προϋπηρεσία, χρόνο ανεργίας κ.α., «τιμωρεί» την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου κατατάσσοντας, εντελώς αυθαίρετα, στο τέλος των πινάκων αξιολόγησης όσους από τους υποψήφιους είναι δημόσιοι υπάλληλοι, καταπατώντας κάθε έννοια ισότητας και ίσων ευκαιριών.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) χαρακτηρίζει ως απαράδεκτη την παραπάνω ρύθμιση και ζητά την άμεση απόσυρσή της, προκειμένου να μην υπάρχει καμιά διάκριση μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Στηρίζουμε τον αγώνα του Σωματείου Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. (Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ.) και των συναδέλφων που έχουν ξεκινήσει νομική διαδικασία προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας με ομαδική αγωγή (πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ.) και καλούμε την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να ενισχύσει και να συνδράμει την πρωτοβουλία ακύρωσης της συγκεκριμένης ρύθμισης.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΣΕ PDF 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Οργανική-Οριστική Τοποθέτηση Μεταταγμένων Ν.4172/2013

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓΓΦ ΠΠ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σήμερα, Τρίτη 30-08-2016, στο πλαίσιο της κινητοποίησης των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, ΠΕ32, για τη διεκδίκηση οριστικής-οργανικής τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες όλων των μεταταγμένων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα Δ.Σ. των παραπάνω επιστημονικών φορέων είχαν πολύωρη συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Ιωάννη Παντή και το Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Νικολάου Φίλη, κ. Γεώργιο Αθανασόπουλο, αρμόδιο για το θέμα. Στη συνάντηση που διεξήχθη σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, τα Δ.Σ. ενημερώθηκαν ότι:

α) Από πλευράς ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι έτοιμη η Υπουργική Απόφαση για την οργανική-οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων όλων των μεταταγμένων, η οποία πρόκειται να αποσταλεί στα συναρμόδια Υπουργεία εντός εβδομάδος, έτσι ώστε να συνυπογραφεί το συντομότερο δυνατόν η Κοινή Υπουργική Απόφαση.

β) Στην ίδια Υπουργική Απόφαση θα συμπεριληφθούν και οι διορισμοί όλων των διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008 των ανωτέρω ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι ρυθμίσεις αφορούν τον παρακάτω αριθμό συναδέλφων: ΠΕ05: 627 + 52, ΠΕ07: 304+55, ΠΕ19/20: 1217+54, ΠΕ32: 27+3.

γ) Στόχος του Υπουργείου είναι, με τη διόρθωση των στρεβλώσεων και με την εξασφάλιση της δίκαιης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων στο σύνολό τους, η επαναφορά στην «κανονικότητα» για την προαγωγή και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

δ) Έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να προσληφθούν άμεσα περίπου 21.000 αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων.

Τέλος, τονίστηκε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη και πλήρη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών φορέων

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό - Δελτίο τύπου

Αθήνα, 7 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό

Με αφορμή τη συγκρότηση της Επιτροπής για την αξιολόγηση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών που θα ασχοληθούν με τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο τις θέσεις της για το Δημοτικό σχολείο. Υπενθυμίζουμε ότι με το νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου (ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016), το μάθημα διδάσκεται μόνο μία (1) ώρα σε κάθε τάξη με ότι αυτό συνεπάγεται στην παρεχόμενη ποιότητα της διδασκαλίας.

Επιπλέον, δίνεται αυθαίρετα το δικαίωμα σε δασκάλους, με Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης, να διδάσκουν το μάθημα στα 4θέσια και 5θέσια Σχολεία. Τονίζεται ότι η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου αναφέρεται στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και επομένως δεν αποτελεί επιστημονικό προσόν για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής από άλλο Κλάδο. Δεδομένου ότι όλες οι οικονομικά αναπτυγμένες χώρες επενδύουν στην Πληροφορική Παιδεία ως μοχλό καινοτομίας και ανάπτυξης, θεωρούμε απαραίτητη τη διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά από καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19/ΠΕ20) για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι στη διάθεση της Επιτροπής για να αναπτύξει τα επιχειρήματά της και να καταθέσει τις τεκμηριωμένες προτάσεις της. Πάγια αιτήματα της Ένωσης αποτελούν:

  • Η αύξηση των ωρών του μαθήματος Τ.Π.Ε. από μονόωρο σε δίωρο στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού σχολείου (από Γ έως και ΣΤ τάξη).
  • Η διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά και μόνο από καθηγητές Πληροφορικής.
    • Η μετονομασία του μαθήματος από «Τ.Π.Ε.» σε «Πληροφορική», προκειμένου να υπάρχει  σύνδεση του Προγράμματος Σπουδών του Δημοτικού με τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης.
  • Η αναβάθμιση του Εργαστηριακού Εξοπλισμού των σχολικών μονάδων.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάσετε σε pdf