ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Μαθητές έφτιαξαν εφαρμογή που μεταφράζει από ελληνικά στα αραβικά και αντίστροφα

http://i1.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2017/04/android-1.pngΤις ανάγκες επικοινωνίας των προσφύγων στη χώρα μας αφουγκράσθηκαν μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου Αλεξάνδρειας Ημαθίας οι οποίοι ανέπτυξαν μια εφαρμογή που μεταφράζει αραβικά στα ελληνικά και αντίστροφα.
Βασικός στόχος της εργασίας, που έγινε στο πλαίσιο μαθήματος για τον προγραμματισμό εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ήταν η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής για συσκευές tablet και τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Adroid, ώστε να αποτελέσει ένα βοήθημα στην επικοινωνία των προσφύγων με τον τοπικό πληθυσμό.

Περισσότερα

rightcopyright.eu: Πανευρωπαϊκή εκστρατεία για τη βελτίωση των πνευματικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2017/03/Communia-slogan.pngΠριν από λίγες ημέρες, το COMMUNIA International Association εγκαινίασε την εκστρατεία rightcopyright.eu,  με στόχο την βελτίωση του πλαισίου των πνευματικών  δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.  Στόχος της εκστρατείας είναι να υψώσουμε τη φωνή μας ώστε να επηρεαστούν οι νομοθέτες για την δημιουργία καλύτερων νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.

Περισσότερα

Ο δωδεκάλογος των κοινωνικών δικτύων ... για εφήβους!

http://internet-safety.sch.gr/images/safe%20social%20media_1.jpgΓια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχετε ακούσει πολλά και τα χρησιμοποιείτε ακόμη περισσότερο! Η σωστή ενημέρωση όμως είναι σημαντική, δεδομένου ότι οφείλετε να εξοπλίζεστε με γνώσεις γύρω από το διαδίκτυο, προκειμένου να προστατεύεστε από τυχόν κακοτοπιές. Δεδομένου ότι το διαδίκτυο έχει περισσότερες θετικές παρά αρνητικές προεκτάσεις, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να βρισκόσαστε σε εγρήγορση και να ενημερωνόσαστε για τη δική σας προστασία. Δείτε λοιπόν 12 πρακτικές ασφαλούς συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα, σε μορφή εικόνων, καθώς η γνώση παρέχει ασφάλεια!

Περισσότερα

Διαμαρτυρία για την καθυστέρηση απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07 και ΠΕ19-20

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  www.apf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -   www.pasykaga.gr

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY (APLF)  -  www.aplf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  www.pdv.org.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.) - www.pekap.gr

Αθήνα, 30 Μαρτίου 2017

ΠΡΟΣ:

- Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου

ΚΟΙΝ.:

- Γενικό Γραμματέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.κ. Γιάννη Παντή

- Προϊστάμενο της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων &

Οργάνωσης Π.Ε του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κ. Γ. Πολίτη

- Σύμβουλο Υπουργού Παιδείας,

Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Γ. Αθανασόπουλο

-        Δ.Ο.Ε.

Θέμα: Διαμαρτυρία για την καθυστέρηση απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07 και  ΠΕ19-20

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Την Τρίτη 07.02.2017 τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Πληροφορικής, είχαν διαδοχικές συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Π.Ε.Θ., και συγκεκριμένα με τον κ. Γ. Αθανασόπουλο, Σύμβουλό σας, καθώς και με τον κ. Γ. Πολίτη, Προϊστάμενο της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Π.Ε. προκειμένου να τους θέσουν ερωτήματα, μεταξύ των άλλων, σχετικά με την πορεία της απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους συναδέλφους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ο κ. Γ. Αθανασόπουλος δεσμεύθηκε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσης των συσταθεισών οργανικών θέσεων μέχρι το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Ο δε κ. Γ. Πολίτης, εκτίμησε πως θα διευθετηθεί το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο δε, μέχρι το καλοκαίρι, ταυτιζόμενος με τον κ. Γ. Αθανασόπουλο, υπογραμμίζοντας ωστόσο παράλληλα, ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτελεί πρωτίστως θέμα πολιτικής απόφασης.

Με έκπληξη όμως και ιδιαίτερη ανησυχία διαπιστώσαμε ότι σε απάντηση που δώσατε στη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στις 9-3-2017, όταν ρωτηθήκατε για τις οριστικές - οργανικές τοποθετήσεις των μεταταγμένων συναδέλφων, την προσέγγιση σας στο θέμα. Συγκεκριμένα, απαντήσατε ότι η απόδοση οργανικών συσχετίζεται άμεσα με τις εκκρεμείς αποφάσεις του ΣτΕ ενώ δεν συσχετίστηκε και δεν αναβλήθηκε για τον ίδιο λόγο η οριστική – οργανική τοποθέτηση μεταταγμένων εκπαιδευτικών των κοινών ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11 ΚΑΙ ΠΕ16 το καλοκαίρι του 2016. Τονίσθηκε δε πως θα υπάρξει συμμόρφωση προς την απόφαση των δικαστηρίων, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, για τους υπεραρίθμους χωρίς να διευκρινίζεται ποια θα είναι ακριβώς «η τύχη» των μεταταγμένων συναδέλφων μας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


Μετά από αυτή σας την τοποθέτηση, κρίνουμε ότι το Υπουργείο εμπαίζει πλέον τους μεταταγμένους συναδέλφους, καταστρατηγώντας την ίση αντιμετώπιση τους έναντι των υπολοίπων συναδέλφων τους, αφού, σύμφωνα με τις απαντήσεις σας που δημοσιοποίησε η Δ.Ο.Ε, τους κρατάτε σε ένα καθεστώς εργασιακής ομηρίας και ανασφάλειας, διότι, δεν ξεκαθαρίζονται οι προθέσεις του Υπουργείου, σε περίπτωση ακύρωσης των μετατάξεων από τις δικαστικές αποφάσεις. 

Σημειώνουμε δε ότι με τη φετινή εγκύκλιο κλήθηκαν για τέταρτη φορά οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση των ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-ΠΕ20, από το καλοκαίρι του 2013, να υποβάλλουν υποχρεωτικώς αίτηση οριστικής τοποθέτησης, ως ευρισκόμενοι στη διάθεση.

Ωστόσο γνωρίζετε ότι με την υπ' αριθ. 172260Ε1/17-10-2016 (ΦΕΚ 3391Β΄) ΚΥΑ, έχουν συσταθεί πλέον οι κλάδοι και οι οργανικές θέσεις των παραπάνω εκπαιδευτικών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και ως εκ τούτου αποτελεί υποχρέωση της Υπηρεσίας να προχωρήσει χωρίς περαιτέρω χρονοτριβή στον ορισμό των σχολικών μονάδων και ομάδων σχολείων σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, ώστε να αποδοθούν οι θέσεις αυτές για την οριστική τοποθέτησή τους, όπως άλλωστε έχει δεσμευθεί το Υπουργείο επανειλημμένως.

Προϋπόθεση βεβαίως για την ομαλή ολοκλήρωση της οριστικής – οργανικής τοποθέτησης των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-ΠΕ20, στο πλαίσιο της φετινής υπ’ αριθ. 26587/Ε1/16-2-2017 εγκυκλίου είναι η γενίκευση του επανυπολογισμού των Μορίων Συνθηκών Διαβίωσης σε πανελλαδική βάση. Και τούτο προς αποφυγή αναστάτωσης που θα προκληθεί σε πρώτη φάση με τις ενστάσεις όσο και σε δεύτερη φάση με την κατάθεση αιτήσεων ακύρωσης στα κατά τόπους Διοικητικά Εφετεία.

Διαμαρτυρόμαστε έντονα και καλούμε το Υπουργείο και εσάς προσωπικά να διευθετήσετε άμεσα τα θιγόμενα ζητήματα, με τον καλύτερο και δικαιότερο δυνατόν τρόπο, αποκαθιστώντας την κατάφωρη αδικία και την άνιση μεταχείριση που υφίστανται για τέταρτη σχολική χρονιά οι από μετάταξη συνάδελφοι μας και να καθησυχάσετε την έκδηλη αναστάτωση τους, δηλώνοντας με σαφήνεια το χρονοδιάγραμμα της οριστικής τοποθέτησής τους, καθώς και την πρόθεση σας να αντιμετωπίσετε με νομοθετική ρύθμιση την περίπτωση ακυρωτικής απόφασης του ΣτΕ, γεγονός που το απευχόμαστε, καθώς θα δημιουργήσει σωρεία δυσεπίλυτων υπηρεσιακών θεμάτων στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί, χωρίς να συνυπολογίσουμε την δυσχερή ανατροπή της προσωπικής, οικογενειακής και υπηρεσιακής κατάστασης τους. 

Επιπλέον θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι η οργανική - οριστική τοποθέτηση αφενός μεν ικανοποιεί το δικαίωμα εργασιακής ασφάλειας των εκπαιδευτικών που αφορά, αφετέρου δε προάγει, υπέρ των μαθητών, το παρεχόμενο από αυτούς εκπαιδευτικό έργο καθώς εξασφαλίζει τη συνέχιση του με ευνοϊκότερες συνθήκες, αφού αποτρέπει τη διαρκή αλλαγή εκπαιδευτικών ανά διδακτικό έτος στις σχολικές μονάδες, όπως συμβαίνει κατά κανόνα επί προσωρινών τοποθετήσεων, στο καθεστώς των οποίων ως γνωστόν βρίσκονται οι μεταταχθέντες ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19 και ΠΕ20 εκπαιδευτικοί από τον Σεπτέμβριο του 2013.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των Εκπαιδευτικών

Γαλλικής (ΠΕ05), Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας

και Πληροφορικής (ΠΕ19-20)

 

Κατεβάστε σε PDF

 

21ος Λυσίας

http://wincancer.gr/wp-content/uploads/2017/03/%CE%9B%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3-1-324x160.jpgΟ Λυσί@ς είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω  Internet, ο οποίος οργανώνεται για 21η συνεχή χρονιά.
Σκοποί του διαγωνισμού:
    Η ευγενής άμιλλα μεταξύ μαθητών και μαθητριών σε θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τις σχολικές γνώσεις.
    Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης με διερευνητικό και παιγνιώδη τρόπο μέσα από το τρίπτυχο: «ΑΝΑΖΗΤΩ – ΒΡΙΣΚΩ – ΕΠΙΛΥΩ/ΑΠΑΝΤΩ».
    Η έμφαση στην κριτική αντιμετώπιση προβλημάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απομνημόνευση και παράθεση πληροφοριών.
    Η εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας και η αξιοποίηση των εφαρμογών τους, με την απόκτηση εμπειρίας σχετικά με το διαδίκτυο.
    Η χαρά από τη διαδικασία της συμμετοχής σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αναζήτησης και στρατηγικής.
Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί τη σημαντική ιδέα «Παίζω και Βοηθάω»!
Περισσότερα

Συνεργασία του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου με το Facebook

http://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2017/03/thing-twice4-1.pngΤο Facebook ανακοινώνει τη συνεργασία του με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου (saferinternet4kids.gr) – μια διαδικτυακή πλατφόρμα για παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς που δίνει έμφαση στην προστασία των παιδιών από τους κινδύνους που ενέχει ο ψηφιακός κόσμος – για την προώθηση της πρωτοβουλίας «Σκεφτείτε Καλά Πριν Κοινοποιήσετε» στην Ελλάδα. Αυτό το σύνολο πληροφοριών παρέχει στους εφήβους συμβουλές σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές για την αποφυγή ανεπιθύμητων κοινοποιήσεων, είτε για τον εαυτό τους είτε για τους φίλους τους, καθώς επίσης συμβουλές για να μην προβαίνουν σε κοινοποίηση περιεχομένου όταν αισθάνονται συναισθηματικά φορτισμένοι.

Περισσότερα

Εθνικός διαγωνισμός WRO 2017

http://wrohellas.gr/wp-content/uploads/2015/07/wro-fb_wide1.pngO επίσημος Εθνικός Διαγωνισμός World Robot Olympiad, οι εθνικοί νικητές ανακηρύσσονται από τον Τελικό  του 9ου Εθνικού διαγωνισμού και τερματικός σταθμός για φέτος είναι η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Κόστα Ρίκα, από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου 2017.

Διαγωνισμός Δημοτικού

Διαγωνισμός Γυμνασίου

Διαγωνισμός Λυκείου

Κανόνες